torsdag, 17 maj 2018 15:43

Erfaren Allround regnskabsmedarbejder/ Regnskabsassistent søges til kunde i København.

Vores kunde er i stor vækst med et ungt hold af dedikerede medarbejdere og mangler en fantastisk medarbejder til bistå deres CFO i den daglige drift.

De skifter indenfor meget kort tid til Microsoft Dynamic Nav. (Navision), som en naturlig udvikling af firmaets vækst og aktivitet og søger derfor en erfaren Allround regnskabsmedarbejder eller Regnskabsassistent, gerne med med erfaring eller kendskab til Nav.

Som vores nye regnskabsmedarbejder skal du hovedsageligt varetage de daglige bogholderiopgaver, men der vil også være forskellige administrative arbejdsopgaver med videre, da her er tale om en mindre organisation (ca. 15 fast ansatte), hvor man samarbejder på tværs med de andre på hele kontoret.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt omfatte

  • Lønadministration
  • Debitorer, herunder oprettelse af nye debitorer, kontrol af faktureringsgrundlag samt opfølgning på debitorer
  • Kreditorer, herunder oprettelse af kreditorer, bogføring, afstemning og betalinger.
  • Finans, herunder finansbogføring, afstemninger, moms- samt rejseafregninger.
  • Perioderegnskaber og budgetkontrol samt udarbejdelse af materiale til årsafslutning mv.

Kontakt
Finder du dette job interessant, og har du ovennævnte kompetencer, ser vi frem til at høre fra dig.  Ønsker du nærmere information kontakt venligst HR Partner Cecilie Hansen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 41 16 13 14.
Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og du vil modtage svar indenfor 36 timer med nærmere information om den videre proces.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse:

    Allround regnskabsmedarbejder/ Regnskabsassistent søges til kunde

  • Lokation: København K
  • Arbejdstid: Fuldtid
  • Start tidspunkt: 1.12.2015 eller 1.1.2016