torsdag, 17 maj 2018 15:43
PEOPLEINSYNC søger for vores kunde en dygtig allround bogholder til  virksomhed i Søborg.

 

Arbejdsopgaver

-        Generel bogføring og afstemning for diverse klienter (erfaring med debitor, kreditor og finans)

-        Momsafregning

Faglige kvalifikationer
Du har relevant erhvervserfaring, er faglig dygtig i en allround funktion, udadvendt og serviceminded. Du skal være erfaren PC-bruger, og minimum 2 års erfaring med en eller flere af følgende systemer: E-conomic, C5,  Dinero, Billys Billing eller Navision

Personlige egenskaber
Du arbejder struktureret og selvstændigt og trives med løbende nye udfordringer. Du kan have mange bolde i luften og bevare et overblik selv i meget travle perioder.

Stillingen som bogholder stiller krav til omstillingsparathed, da der skal arbejdes for flere klienter. Arbejdet forgår både på kontoret i Søborg samt ude hos klienter på forskellige lokationer i Storkøbenhavn.

Henvendelse

Finder du dette job interessant, og har du ovennævnte kompetencer, ser vi frem til at høre fra dig.  Ønsker du nærmere information kontakt venligst HR Partner Cecilie Hansen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 41 16 13 14.

Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og du vil modtage svar indenfor 36 timer med nærmere information om den videre proces.

 

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse:

    Allroundbogholder til kunde i Søborg

  • Lokation: Søborg
  • Arbejdstid: Fuldtid (evt. fra 32 timer)
  • Start tidspunkt: Senest 1.4.15