torsdag, 17 maj 2018 15:43

PEOPLEINYNSC søger for vores kunde en dygtigsekretær med bogholderiopgaver til kunde nord for København.

 

Arbejdsopgaver

Selvstændig varetagelse af alle sekretær funktioner inkl. telefonpasning.

Lettere bogføring af alle virksomhedens aktiviteter i samarbejde med bogholder/ revisor.

Lønkørsel via dataløn for 20 timelønnet medarbejdere.

Ansvarlig for diverse indkøb & madordning

 

Faglige kvalifikationer

Gerne uddannet bogholder eller tilsvarende praktisk erfaring og erfaring med sekretær opgaver.

Du skal have erfaring med C5 og Dataløn samt rutineret bruger i MS Office. Herudover skal du have flair for IT da virksomheden åregner at implementerer nyt IT system i 2011.

Herudover er du rutineret i engelsk i skrift og tale.

 

Personlige egenskaber

Du er serviceminded og arbejder struktureret og selvstændigt. Du forholder dig kritisk til dine opgaver er ikke bange for at bede om hjælp.

Herudover skal personen trives i et dynamisk miljø men en uformel tone.

 

Du tilbydes

En spændende og varieret arbejdsdag i en dynamisk virksomhed i vækst men mulighed for løbende nye udfordringer.

 

Henvendelse

Finder du dette job interessant, og har du ovennævnte kompetencer, ser vi frem til at høre fra dig. Ønsker du nærmere information kontakt venligst HR Partner Cecilie Hansen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 41 16 13 14.

Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og du vil modtage svar indenfor 36 timer med nærmere information om den videre proces.