torsdag, 17 maj 2018 15:43

For vores kunde nord for København søger vi en dygtig medarbejder med en tung erfaring i administration af udlejningsejendomme.

 

Arbejdsopgaver

Du bliver en del af et mindre team og bliver ansvarlig for porteføljen af såvel bolig – som erhvervsejendomme. Du har den personlige kontakt med udlejer og dennes lejere.

Som ejendomsadministrator vil dine primære ansvarsområder og arbejdsfunktioner bl.a. være følgende:

Administration af egen portefølje

  • Udarbejdelse af varme- og fællesregnskaber samt afregning overfor lejere
  • Udsendelse af leje og aconto opkrævninger
  • Udarbejdelse af lejekontrakter til privat og erhverv
  • Diverse lejevarslinger af lejeforhøjelse, Satsreguleringer
  • Erhvervsreguleringer
  • Rykkerprocedurer
  • Håndtering af huslejenævnssager
  • Kontakt til lejere
    Registrering af depositum mv.
    Div. ad hoc opgaver i administrationen

 

Personlige egenskaber

Vi forventer, at du har en solid erfaren med administration af erhvervs- og boligejendomme på et selvstændigt niveau.

Vi lægger stor vægt på at du er:

  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • At du tager ansvar samt ejerskab for dine opgaver
  • Omgængelig, serviceorienteret og engageret
  • Gerne erfaring med Unik Bolig 4
  • Er ung af sind og frisk for en sjov bemærkning

 

Du tilbydes

Du ansættes i en spændende virksomhed i vækst og udvikling. De er et team på 7 personer som ligger vægt på humoristisk og engageret omgangsform og lægger stor værdi i ”god kemi” på arbejdspladsen.

Løn efter kvalifikationer.

 

Henvendelse

Finder du dette job interessant, og har du ovennævnte kompetencer, ser vi frem til at høre fra dig. Ønsker du nærmere information kontakt venligst:

HR Partner Cecilie Hansen påDenne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 41 16 13 14.

Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og du vil modtage svar indenfor 36 timer med nærmere information om den videre proces.