torsdag, 17 maj 2018 15:43

For vores kunde i København søger vi en allround kontorassistent til et bredt udvalg af opgaver.

 

ARBEJDSOPGAVER

  • Bindeled mellem virksomheden og outsoucet bogholderi
  • Diverse opgaver indenfor administration og HR
  • Håndterer post, scanne og sende til rette modtagere
  • Asssiterer indkøbsafdeling

 

ERFARING

  • Vi forventer en insigt i det brede bogholderi på assistent niveau
  • Stærk erfaring med diverse administrative opgaver, gerne fra større virksomhed 
  • Gerne erfaring med HR relateret opgaver såsom ansættelseskontrakter, opsigelser
  • Daglig bruger af Office pakken samt IT flair
  • Dansk på modersmål niveau og gerne engelsk på over middel niveau

 

DU TILBYDES

  • Fri telefon og bærbar computer
  • Fri parkering
  • Løbende udvikling grundet de variende opgaver på tvæes af afdelinger
  • Gode kollegaer og højt humør i et dynamisk firma
  • Et suverænt arbejdsmiljø med masser af varierede udfordringer

 

KONTAKT
For nærmere information, kontakt venligst:
HR Partner
Cecilie Hansen
T. 41 16 13 14
M. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi ser frem til at høre nærmere fra dig!

 

 

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse:

    Allround kontorassistent

  • Lokation: København
  • Arbejdstid: Fuldtid (evt. deltid min. 25 timer)
  • Start tidspunkt: Tiltrædelse snarest