torsdag, 17 maj 2018 15:43

For vores kunde i København søger vi en serviceminded kunderådgiver der er god til at pleje relationer.

Mission
Som kunderådgiver har du ansvaret for, at eksisterende kunder bliver hjulpet og vejledt på deres "eftersalgs-rejse".

Det er din opgave at sørge for, at kunder er tilfredse med – og får det fulde ud af deres produkter. Virksomhedens kunder søger kvalificeret rådgivning, og det bliver dit ansvar, at de er fuldt informerede om, hvad deres softwareløsninger kan hjælpe dem med. 

Du har løbende kontakt med kunder på mail og telefon og du opbygger tætte relationer gennem afholdelse af møder rundt i landet. Du kommer til at have et tæt samarbejde med kundens nummerflytningskoordinator, når du skal onboarde større kunder og sørge for, at de kommer godt i gang med kundens system. 

Du kommer til at sidde i team med kundens kundeserviceafdeling, hvor du i ny og næ sidder som backup på telefonen og hjælper med besvarelse af mails og chat. 
Du arbejder meget selvstændigt og planlægger din dag selv.

 

Dine Arbejdsopgaver
- Exceptionel kunderådgivning til vores kundes kundebase:
- Analysere forbrugsmønstre/tendenser hos eksisterende kunder med fokus på eventuel optimering
- Medansvarlig for at mappe kunderejse, samt afholde relevante events for eksisterende kunder
- Planmæssigt videregive kundeønsker systematisk
- Hvis tid, deltage i kundemøder med Key Account Managers.
- Kundeservice
- Arbejder en dag om ugen i kundeservice. Her besvares mail, chat og opkald.
- Aktiviteter
- Vedligeholdelse af Top 50 kunder, data skal være konstant opdateret
- Arbejder med kvartals OKR
- +1000 skal være onboardet og data registeret
- NPS kunder skal være kontaktet og data registreret
- Varetage prisdialoger med eksisterende kunder

 

Kompetencer
- Erfaring fra telebranchen er et stort plus
- Overholder SLA og arbejder struktureret med dataregistrering
- Lever op til virksomhedens værdier
- Er tillidsvækkende og god til at skabe relationer
- Har erfaring med salg
- Løsningsfokuseret i mødet med kunden
- Er udadvendt og initiativrig
- Kørekort og bil til rådighed
- Professionnel
- Loyal
- Udholdende
- Kvalitets bevidst
- God til at formulere dig mundtligt og skriftligt
- Selvstændig
- Følger opgaverne til dørs

 

Arbejdstid
Stillingen er fuldtid (kl 8.30-16.30.) og med opstart efter aftale.


Kontakt
For nærmere information og ansøgning, kontakt:

HR Partner
Cecilie Hansen
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
T
. + 45 41 16 13 14

Jeg ser frem til at høre fra dig!



Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse:

    Service og salgsminded Kunderådgiver

  • Lokation: København Ø
  • Arbejdstid: Fuldtid
  • Start tidspunkt: Efter aftale