torsdag, 17 maj 2018 15:43

Vores kunde er et team af passionerede mennesker, som varetager den daglige kontakt med deres kunder. Vi søger lige nu en ambitiøs kollega, der - sammen med resten af teamet - skal levere kundeservice på det exceptionelt høje niveau, som kendetegner vores kunde idag.

Her er tale om en virksomhed, der laver live kommunikationsløsninger - telefoni og chat - til andre virksomheder. Vores kunde er en virksomhed, der tror på, at gode relationer mellem virksomheder og vores kunder, er den bedste grobund for et godt og langvarigt forretningsforhold.

De hjælper deres kunder med at styrke deres kunderelationer, men har selvfølgelig også selv fokus på at levere sublim service til egne kunder hver dag.
Kontoret ligger på Østerbro og er fyldt med kreativitet, høj arbejdsmoral og stærke værdier. De tror på, at de med de rigtige mennesker kan skabe de perfekte rammer for en sund vækst og de gladeste kunder i Danmark.

Det er den opgave, du skal være med til at løfte.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du kommer til at tage telefonen og hjælpe med kundehenvendelser.
  • Du skal besvare mails fra nye og eksisterende kunder.
  • Du skal besvare chatten fra nye og eksisterende kunder.
  • Vi har skemalagt dagen, så alle medarbejdere har tid til at følge opgaverne til dørs og løse kundernes udfordringer.
  • Du skal behandle diverse administrationssager herunder nummerflytninger.

Dine kvalifikationer

  • Du er modig i mødet med kunderne og tør godt bryde rammerne så længe deres oplevelse forbliver unik og exceptionel.
  • Du tror på, at god kundeservice ikke er et nødvendigt onde, men fremtidens guld, hvis en virksomhed skal vækste.
  • Du har erfaring med at kommunikere og servicere kunder.
  • Du er moden og målrettet i din måde at gå til opgaver på.
  • Du er tilstede og nærværende i mødet med kunden. Det betyder, at du helt naturligt har kundetække og evner at sætte dig ind i kundens sag.
  • Du er god til at etablere en god personlig relation og kender værdien af at gå lidt ekstra for at styrke relationen til kunden.
  • Du trives bedst med mange bolde i luften, og du evner ikke at tabe dem.
  • Du har en stærk mentalitet, der gør dig sikker i pressede situationer.
  • Du tror på personlig udvikling som en naturlig del af dit arbejdsliv.

Vi tilbyder

  • En unik arbejdsplads med masser af ansvar.
  • En stærk virksomhedskultur med værdier vi bruger aktivt i hverdagen. Se dem her
  • Grundig oplæring og løbende udvikling.
  • En travl og energisk hverdag, hvor tempoet til tider kan gå højt.
  • God lønordning.
  • At blive en del af et team med frihed og plads til kreativitet.
  • Mulighed for at være en vigtig del af en hurtigtvoksende virksomhed.
  • Arbejdstiden er kl. 8.30-16.30.

Ansøgning

For nærmere informationer, kontakt HR Partner Cecilie Hansen på +45 41 16 13 14 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse: Kundeservicemedarbejder
  • Lokation: København Ø
  • Arbejdstid: Fuldtid, alle dage 8.30-16.30
  • Start tidspunkt: Efter aftale