torsdag, 17 maj 2018 15:43

For vores kunde søger vi en Kundesupporterer til deres Skandinaviske hovedkontor.

Vores kunde er Nordens største handelsvirksomhed indenfor forbrugerelektronik og elektriske husholdningsapparater. De stræber altid efter at tilbyde de bedste produkter, løsninger og tjenester og gøre dem tilgængelige for alle. De vil gøre alt for at overgå deres kunders forventninger og hjælpe dem til at leve smartere og enklere med alt det fantastiske fra teknologiens verden.

Arbejdsopgaver
-    Forståelse og har interesse i kundeservice
-    Help desk teknisk support (first line)
-    BTC inbound på sigt BTB inbound
-    Sikre at løse kundens problem ved første henvendelse
-    Sikre glade og tilredse kunder

De forventer du er
-    God til eller stor interesse i teknisk kundeservice til det danske marked (oplæring og løbende træning)
-    Selvstændig i arbejdet
-    Selvkørende
-    Udadvendt personlighed og social
-    Dygtig til at finde løsninger
-    Serviceminded
-    Behersker dansk på modersmål niveau

Her er mulighed for fuldtid og deltid (+10 timer til 37 timer pr. uge) og fleksibilitet i forhold til arbejdstider der fordeles fra mandag til lørdag. 


Kontakt

For nærmere informationer, kontakt venligst HR Partner Cecilie Hansen på +45 41 16 13 14 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

 

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Stillingsbetegnelse:

     Kundesupporterer

  • Lokation: København
  • Arbejdstid: Deltid + Fuldtid (+10 timer til 37 timer pr. uge)
  • Start tidspunkt: September 2017 eller herefter