torsdag, 17 maj 2018 15:43

Vi har hos PEOPLEINSYNC travlt og søger derfor en dygtig og selvkørende rekrutteringskonsulent til at rekruttere medarbejdere primært indenfor salg.

 

Arbejdsopgaver

  • Opsøgende salg/mødebooking (du kan dokumenterer salgsresultater)
  • Hele rekrutteringsprocessen fra start til lukning af ordre af danske og udenlandske salgs medarbejdere på alle niveauer
  • Kundebesøg hos eksisterende og potentielle kunder
  • Diverse administrative opgaver

 

Kvalifikationer

  • Det er et krav at du har en solid rekrutterings- og salgserfaring fra en tilsvarende stilling i et rekrutteringsbureau
  • Du har erfaring med rekruttering af sælgere- danske såvel som udenlanske
  • Du er udadvendt, positiv selv i travle perioder og du kommunikerer ubesværet med alle
  • Du er rutineret i kundekontakt og god til at skabe kunderelationer
  • Du er en dygtig formidler i skriftligt/ mundtlig dansk og engelsk og med fordel et tredje sprog

 

Du er god til at arbejde selvstændigt, struktureret og med et bredt overblik i en travl hverdag. Du er resultatskabende og ved hvordan du skal prioriterer dine opgaver. Du har lyst til at arbejde med mennesker og er menneskekender med den enkelte i fokus.

 

Du trives i en salgsorienteret stilling, hvor de første 6 mdr. er baseret på en attraktiv provisionssordning.

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med rig mulighed for udvikling.

Henvendelse

Finder du dette job interessant og har du ovennævnte kompetencer, ser vi frem til at høre fra dig. Venligst respekter ovenstående krav for opgaven, før du fremsender CV/ ansøgning.

Ønsker du nærmere information kontakt venligst:

HR Partner Cecilie Hansen på  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den./ mobil 41 16 13 14.

Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og du vil modtage svar indenfor 36 timer med nærmere information om den videre proces.

Venligst overhold ansøgningskriterier.