Interim management

Ved en kortere- eller længerevarende projektansættelse står PEOPLEINSYNC til rådighed i den indledende projektfase, når en virksomhed har brug for professionelle konsulenter eller specialister på chef- eller direktørniveau.

Den interim ansatte kan ansættes ud fra to løsninger. Den ene består i, at kandidaten ansættes direkte ud fra en traditionel rekruttering, eller PEOPLEINSYNC ansætter kandidaten, til at levere den aftalte ydelse hos vores kunde i en afgrænset periode.

Vi indgår som sparringspartner via en effektiv, kompetent og resultatorienteret løsning på et overordnet niveau med kandidater, der selvstændigt kan varetage et projekt, herunder: implementering af nye arbejdsgange, produktudvikling, generationsskifte, forretningsudvikling, udvikling af nye markedsområder, effektivisering, turn-around, sparring med den eksisterende ledelse og bestyrelse m.m.

Såfremt behovet ændrer sig under forløbet, vil vi effektivt bestræbe os på at finde en anden kompetent kandidat, der opfylder nye krav til opgaven.

PEOPLEINSYNC ApS

PEOPLEINSYNC ApS er en danskejet virksomhed eksisteret siden 2010 med fokus på danske og internationale rekrutteringer, Executive Search, interim management, vikar og outplacement.
Vi tilbyder herudover CV og LinkedIn optimering samt fagspecifikke kurser for jobsøgende.

TRUSTPILOT

KONTAKT OS

PEOPLEINSYNC ApS
Kronprinsensgade 3, 3.
1114 København K.
T: 70 70 22 04
M: info@peopleinsync.dk

Skriv til os her!