tirsdag, 29 januar 2019 09:00

Vi søger en dygtig Salgs- og Marketingkoordinator til kunde i København.

Som Salgs- og Marketingkoordinator indgår du i et stærkt team af dedikerede kollegaer, i Danmarks hurtigst voksende firma indenfor Digital markedsføring.
I dagligdagen bliver du ansvarlig for at opsøge nye kunder på Sjælland. Jobbet er indledningsvis som mødebooker i 6-12 mdr., hvor du kontakter potentielle kunder telefonisk med formål for at booke et salgsmøde, som en af virksomhedens Erhvervsrådgivere afholder. Stillingen som Salgs- og Marketingkoordinator er et internt oplæringsforløb til stillingen som Erhvervsrådgiver (kørende salgskonsulent), naturligvis hvis du ønsker at udvikle dig i den retning. Undervejs i forløbet på 6-12 mdr. vil du ugentligt blive trænet og få udviklet dine salgskompetencer. Her vil du tilegne dig et større produktkendskab, så du efter de 6-12 mdr. kan varetage rollen som Erhvervsrådgiver, hvor du selv afholder kundemøder og rådgiver virksomheder indenfor digital markedsføring – dette kan være alt fra content marketing, sociale medier, søgeoptimering m.m.


DIN PROFIL
- Erfaring med telekommunikation er et krav, men vigtigst er at du brænder for salg og kan se dig selv i et performance miljø, hvor rådgivende og værdibaseret salg motivere dig
- Gerne relevant videregående uddannelse
- Som person er du god til at skabe relationer, du er i øvrigt social, vellidt, handlingsorienteret, proaktiv og drevet af at skabe resultater
- Du er energisk og udadvendt, samt målrettet i din indsats, og er god til at arbejde struktureret, både selvstændigt og sammen med dit team.
- Som den dygtige og udadvendte relationsopbyggende rådgiver du er, optræder du naturligt og har let ved at begå dig blandt alle typer mennesker.
- På kontoret arbejder du i et team af dygtige rådgivende sælgere, som støtter hinanden i salgsprocesserne. Endvidere skal du se dig selv indgå i et energisk og meget socialt miljø, hvor resultater fejres og belønnes med spændende muligheder.

 

VIRKSOMHEDEN
Virksomheden oplever stor succes og har vokset markant i de seneste år, med deres banebrydende koncept, hvorfor de søger dygtige medarbejdere til deres kontor i København S.

Virksomheden er en professionel spiller på det danske marked inden for webudvikling samt markedsføring til mindre og mellemstore virksomheder. De fokuserer på at skabe lange kunderelationer ved at kombinere et højt serviceniveau med målbare resultater. Virksomheden har en nytænkende tilgang til branchen, samtidig med at der værnes om de traditionelle værdier, hvor en “aftale er en aftale”.
Virksomheden ligger i flotte omgivelse, med store nye og moderne lokaler, og sætter stort fokus på trivsel, glæde og gode belønninger – Hvor resultater, gode relationer, et stærkt fællesskab, samt et fokus på medarbejderes personlige og faglige udvikling, er kerneværdier bag virksomhedens succes på markedet.


ANSÆTTELSESVILKÅR

Aflønnet efter en fast grundløn samt en attraktiv provisionsordning. 


TILTRÆDELSE

Efter aftale


ARBEJDSTID

Foregår i hverdagene i tidsrummet kl. 9.00-17.00.


ARBEJDSSTED

Virksomheden er beliggende i København S
 

ANSØGNING
Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sourcing & Recruitment Consultant Christian Olsen +45 71 99 20 97 for nærmere dialog eller ansøge stillingen direkte via. nedenstående link:


ANSØG HER

Vi ser frem til at høre fra dig.

Yderligere information

  • Firma: Anonymt
  • Lokation: København
  • Arbejdstid: Fuldtid
  • Start tidspunkt: Efter aftale