Inden en samtale hos PEOPLEINSYNC skal vi modtage dit opdaterede CV. Derudover bedes du medbringe dokumentation på afsluttet uddannelse, én til to referencer samt yderligere dokumentation, der kan være relevant i din jobsøgningsproces.

Vi kan, afhængigt af kundens efterspørgsel, bede dig om at fremsende en straffeattest.
Overvej hvilke ønsker du har for fremtiden i form af arbejdsopgaver, miljø, geografisk placering, lønforhold, arbejdstimer m.m. Så du er bedst muligt forberedt på mødet hos os.

Inden samtalen
Inden en samtale hos PEOPLEINSYNC skal vi modtage dit opdaterede CV. Derudover bedes du medbringe dokumentation på afsluttet uddannelse, én til to referencer samt yderligere dokumentation, der kan være relevant i din jobsøgningsproces. Da dette medfører at vi hurtigere og mere effektivt kan præsentere dig for den relevante virksomhed.

Vi kan, afhængigt af kundens efterspørgsel, bede dig om at fremsende en straffeattest.
Overvej hvilke ønsker du har for fremtiden i form af arbejdsopgaver, miljø, geografisk placering, lønforhold, arbejdstimer m.m. Så du er bedst muligt forberedt på mødet hos os.

Under samtalen
Under samtalen, vil vi tale om din profil og dine ønsker til en kommende arbejdsplads, for at matche din profil til relevante virksomheder og stillinger. Her vil vi gennemgå dine arbejdsopgaver, kompetencer og resultater fra tidligere arbejdsgivere, samt begrundelse for nuværende og tidligere jobskifte.

Dernæst vil vi præsentere relevante stillinger, og tilhørende virksomheder, i en dialog omkring hvordan dette kan matche til din profil.

Hvis ikke vi kan matche din profil, gemmer vi dine oplysninger og du er oprettet i vores database, til i fremtiden at kunne tilbyde andre jobmuligheder.

Efter samtalen
I slutningen af samtalen vurdere vi hvorvidt processen kan fortsætte, såfremt din profil matcher en aktuel stilling.

Mangler vi yderligere information, så som uddybning af kompetencer og resultater på CV, referencer, straffeattest med mere – vil vi bede dig om at eftersende dette.

Dernæst følger processen:

  • Vi udformer en kandidatprofil.
  • Kandidatprofilen præsenteres til kunden.
  • Såfremt kunden er interesseret i at se dig til en samtale, aftaler vi et møde mellem dig og kunden, og du vil modtage en mødebekræftelse fra Peopleinsync.
  • Møde hos kunden.
  • Dernæst er der en åben dialog mellem dig og kunden, og sparring med Peopleinsync– hvor evt. ny samtale hos kunden eller ansættelseskontrakt aftales.
  • Ansættelse eller afslag fra Peopleinsync.

Ved ansættelse eller afslag
Ved ansættelse vil du modtage en lille gave som lykønskning og tillykke med dit nye job.

Ved afslag, vil vi vurdere hvordan din profil kan matche andre relevante stillinger, nu eller i fremtiden.

Uafhængig af ansættelse eller afslag, vil vi gerne oprette dig i vores kandidatdatabase, for at følge din proces og historik.

Ved afbud
Ved afbud bedes du venligst i god tid, kontakte Peopleinsync, enten via telefon eller mail.

Peopleinsync hovedtelefon                                                       HR Partner Cecilie Hansen
Tlf       +45 70 70 22 04                                                                  Tlf       +45 41 16 13 14
Mail     Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.                                                    Mail     Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.